Fund Price

Sunday, July 5, 2009

testimoni from experience member

Salam,

aku ambil petikan dari experince member yg mempunyai masalh.....aku ade contact information kalau nak..blh comment utk mintak....terima kasih


clip_image001

Assalamualaikum….

Saya Sheila Arshad,seorang ahli VEMMA di Malaysia…

Sejak saya join Vemma,saya dapat rasakan perubahan pada diri saya kerana saya juga mengalami masalah keletihan dan juga ahli keluarga saya terutamanya ayah saya…

Nak tahu,sebelum ni ayah saya menghidap penyakit gout,kencing manis,darah tinggi dan banyak lagi……Sampaikan perlu makan 21 biji pil sehari dan perlu ambil darah 1 kali setiap 2 minggu..AMAT MENYEDIHKAN….Kalau ayah dah datang sakitnya,tak payah ceritalah,asyik marah memanjang…Panas jugak telinga ni…Tapi,kalau dah sakit,tak dapat nak kata apa….

Tapi,sejak saya mengambil keputusan menyertai VEMMA,saya bagi setengah dari produk VEMMA pada ayah saya…..2 bulan mengamalkannya,ayah saya beransur pulih….Tidak lagi perlu makan 21 pil tersebut…….Apatah lagi nak ambil darah..Cuma sesekali untuk memastikan tekanan darah stabil….Doktor juga terkejut dengan perubahan yang dialami..walaupun pada mulanya ayah saya mengalami gatal-gatal…Mungkin side effect produk VEMMA yang mula memberi kesan…..

Namun,saya bersyukur dipertemukan dengan VEMMA kerana VEMMA lah ayah saya tidak lagi menderita makan pil dan sentiasa dicucuk jarum…

Saya sendiri semakin cergas selepas mengamalkannya..

Syukur ALHAMDULLILLAH….

Terbukti VEMMA bukanlah calang-calang produk….TERIMA KASIH VEMMA

1 comment:

  1. saya juga telah mula mengedarkan produk2 ini untuk para doktor2.testimoni nanti saya kasi.

    ReplyDelete